donderdag 16 juni 2011

Rainy day

hee,
vanmorgen regende de het heel hard, bij mij in de buurt, in weet niet of dat overal zo was.
Sommige mensen houden van regen, de planten, bomen en bloemen krijgen weer water, de regendruppels dansen rond in de lucht, en als je toch niet naar buiten hoeft is regen heel gezellig.
Ik vind regen niet vervelend, alleen als ik er doorheen moet fietsen of buiten ben zonder paraplu.
Maar ik schreef deze post omdat ik wat leuke quotes/spreekwoorden over regen had gevonden.
Dus zie hier de twee quotes die ik gevonden had en een spreekwoord die iedereen wel kent,













Bekijk regen van de zonnige kant, de meeste regen valt naast je














Na regen komt altijd zonneschijn













Hoop is als de wolken, sommigen drijven voorbij, andere brengen regen















bron afbeeldingen: www.weheartit.com

Wat vind jij van regen, wordt je er blij van? of juist niet?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind regen wel gezellig,
    Als je thuis een film kijkt of een spel speelt met vrienden voelt het lekker knusjes enzo, i love it! Maarjaa, it's me like, een ander kan er anders over denken.
    De eerste quote vind ik trouwens er leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind regen best wel irritant, maar toch ben ik blij dat het bestaat, je snap wel waarom vind ik, hihi. Maar leuke quotes heb je gevonden.
    X.

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je een reactie achterlaat (^-^)