dinsdag 31 mei 2011

Tips tegen nagelllakgeur

Hee,
het nadeel van nagellak vind ik de vreselijke geur die ook niet goed voor je kan zijn.
Daarom vandaag een bericht met wat tips voor als je last hebt van nagellakgeur.
Sommige vinden deze geur misschien lekker ruiken, maar ik denk de meeste mensen niet.

Tijdens het lakken
Zorg dat je in een ventilerende omgeving bent, zo blijft de geur minder hangen.
Buiten lakken of op het balkon/terras is nog beter, maar bij een open raam helpt ook.
Als je binnen gaat lakken, lak dan in een kamer waar je daarna weer uit weg gaat,
zoals de badkamer bijvoorbeeld. Ben je langer in die kamer dan raak je aan de geur gewend,
dat ruik je de nagellakgeur niet meer, komt er een ander net die kamer binnen, die ruikt de geur dan wel.

Na het lakken
Na het lakken van je nagels blijft de vervelende geur vaak hangen op je nagels.
Als je gelakt hebt kun je daarom het beste je handen wassen met geurende zeep.
Dan ruiken je handen lekker naar zeep inplaats van nagellakgeur.
Ook kun je een geurende handcreme op je handen + nagels smeren.

Wat vinden jullie van de geur van nagellak? Stinkt het of ruikt het juist lekker volgens jou?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb meestal de ramen open wanneer ik mijn nagels lak, daarna heb ik er niet zoveel last meer van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig hoor!
    Ik ga deze tips zeker gebruiken (^_^)

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je een reactie achterlaat (^-^)