zondag 19 juni 2011

Schoolagenda's 2011/2012 + mijn agenda's van 2006 tot 2011

hee,
elk schooljaar mag je weer een leuke agenda uitkiezen.
Daarom heb ik dit artikel gemaakt om alle agenda's een beetje op een rijtje te zetten.
Natuurlijk kijk je in de winkel ook nog naar de binnenkant, maar zo heb je even een blik.
Nog even een rijtje met de schoolagenda's die ik ooit allemaal gehad heb.

2006/2007 groep 7 - Diddle
Ik was toen ik deze agenda kocht nog 9, bijna 10 jaar, toen vond ik dat nog leuk.
Het was een roze agenda met blauw en er stonden veel spelletjes in enzo.

2007/2008 groep 8 - Forever friends
Deze agenda vond ik erg schattig, de agenda was wit met dat beertje erop :)
Achter af vond ik hem eigenlijk wel saai, en dan vooral de binnekant.

2008/2009 klas 1 - Citruspers
Deze agenda vond ik eigenlijk best wel lelijk, ook wel een beetje jongensachtig..
maar deze was verplicht van school om te leren plannen.
In het groene veld stond de naam van de school.

2009/2010 klas 2 - Girlz!

Ik koos deze agenda omdat er veel tekst in stond en andere leuke dingen.
Ook vond ik de voorkant schattig en was hij niet zo groot.

2010/2011 klas 3 - My life is Sweet

Deze gebruik ik nu nog heel even, ook een agenda met veel leesdingen en tips.
Ik vind deze agenda nog steeds wel leuk, alleen ligt de voorkant nu los.

2011/2012 klas 4 - ?
Ik weet nog niet helemaal welke agenda ik ga nemen,
de agenda's die ik het leukst vind zijn: Gosi, Pussy DeLuxe, Girlscene































































Welke agenda vind jij het leukst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Superleuk dat je een reactie achterlaat (^-^)