zondag 19 juni 2011

Bestelling papapa.nl

hee,
ik had laatst een bestelling geplaatst op www.papapa.nl,
een hele leuke webwinkel met veel make-up, nagellak, nail-art, sieraden, enz.
En dat voor allemaal leuke prijzen, de Rimmel nagellak was bijv. maar €2,- (in de aanbieding)
Deze nagellak is nu nog steeds in de aanbieding :)
De verzendkosten zijn ook gewoon de TNT kosten.

















Ik heb dus samen met mijn zusje een bestelling geplaatst,
ik bestelde 2 nagellakjes van Safari en eentje van Rimmel.
Mijn zusje bestelde een blauw nagellakje van Safari, deze staat niet op de foto.
We kregen er ook nog een gratis velletje nagelstickers bij.
Deze hebben we verdeeld, zie de foto,
















De nagellakjes van Safari waren €1,10 en die van Rimmel €1,95
Het nagellakje van Rimmel heet Ash Rose en de Safari lakjes hebben helaas geen namen.
Binnenkort komen de swatches van de nagellakjes.

Ik kreeg van de eigenaresse ook nog een kortingscode voor jullie,
als je bij je bestelling 'sweetbutterfly' intikt krijg je 10% korting op je bestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Superleuk dat je een reactie achterlaat (^-^)