dinsdag 8 maart 2011

Testje met de F

Hee,
Vandaag vond ik een leuk testje, hij duurt niet lang.
Neem ongeveer 10 seconden voor deze test, niet meer want dat is niet de bedoeling.
Kijk daarna hieronder voor het antwoord:


Hoeveel keer zie je de letter 'F' in het volgende stukje tekst :

+++++++ ++++++++++++++++++++
FINISHED FILES ARE THE RE-
SULT OF YEARS OF SCIENTIF-
IC STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS
+++++++++++++++++++++++++++



Dat is het..
Nog niet naar beneden scrollen als je nog niet klaar bent met tellen hoor!


OK?



Hoeveel? Drie?











Fout, er staan er zes ? Het is geen grapje !
Lees het nog maar een keer en tel nog eens en kijk daarna hier onder ..

Hier komt de uitleg :



De hersenen kunnen het woord 'OF' niet bevatten.
Ongelooflijk he?

Degene die de zes F?s wel telt is een genie, vier of vijf is zeldzaam, en 3 is normaal.
Minder dan 3? Dan heb je misschien een nieuwe bril nodig.

Hoeveel telde jij er?
Ik dacht, hoe kan ik dat nou niet hebben gezien?!

4 opmerkingen:

  1. Ik telde er 5 hahaha. Maar wat een leuk testje.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is echt ongelooflijk eng! ik had er maar 3 ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik had er ook maar 3, dat woordje OF skip je gewoon automatisch ofzo echt maf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik telde er 4.. 2keer geteld en 2x vier :s
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je een reactie achterlaat (^-^)