vrijdag 25 maart 2011

Mijn katten

Hee,
vandaag laat ik mijn lieve katten zien, Banjo & Cello.
Banjo is een meisje en Cello een jongen.
Banjo is nu 15 jaar en wordt dit jaar 16.
Wanneer Cello precies geboren is weet ik niet maar hij is ong. 6 jaar.
Nu wat foto's :D

Dit is Banjo, ze ligt heel graag op de kachel, lekker warm!

Hier slaapt Banjo, lief!

Banjo ingezoomd als ze slaapt :)


Dit is Cello, nou eigenlijk Cello's achterkant.

En hier zie je Cello goed :)

Cello wast zich lekker op de bank.

Hebben jullie thuis katten?
Wat vinden jullie van katten?

2 opmerkingen:

  1. AAAH, wat lief. Heel schattig. Ik heb ook 2 katten. En ik ben gek op ze.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahw vet cute ♥
    ik heb thuis geen katten,,
    wel een hond ♥
    kijk je ook eens op mijn blog?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je een reactie achterlaat (^-^)