woensdag 16 maart 2011

Essence I love Berlin Buddy Bear

Hee,
mijn zusje had een tijdje geleden het lakje Buddy Bear van de I love Berlin collectie gekocht.
Een erg mooi lakje met een beetje een spijkerbroekkleur, heel mooi!
Het lakje dekt in 1 รก 2 laagjes.


Dit lakje is (eigenlijk was) voor €1,65 te koop bij de Kruidvat.
Als je dit lakje graag wilt hebben zou je nog langs meerdere Kruidvaten kunnen gaan.
Vooral naar de Kruidvaten in de wat kleinere winkelstraten.
Ik wil Green grass eigenlijk nog wel graag hebben, ik hoop hem te vinden.

3 opmerkingen:

  1. Die heb ik ook. Het is zo mooi donker lakje :)
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee zussie

    Dat ben ik!
    Maar hij dekt ook al supergoed in een laagje!
    I love you!!!!!!

    XxX ambeR

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je een reactie achterlaat (^-^)