donderdag 24 maart 2011

Animal Crossing

4players






Hee,
Vandaag schrijf ik een stukje over mijn favoriete game :)
Dit spel is er voor de Gamecube, Nintendo DS, Nintendo Wii en Nintendo 3DS.
Ikzelf heb hem voor de Nintendo DS maar ik wil hem ook graag voor de Wii.
Bij dit spel kun je zelf bepalen wat je doet, en welke doelen je hebt.
Je woont in een soort virtueel dorpje met veel dorpbewoners.
Je dorpsbewoners zijn schattige diertjes!







Het spel speelt zich af in de echte tijd en je kunt samen met andere spelen.
Bijv. op bezoek gaan bij elkaars dorpje.

Wat is er allemaal te doen?
- Je huis inrichten en shoppen.
- Bells (het geld) verdienen door spullen te verkopen.
- Vissen voor je museum.
- Vlinders vangen voor je museum.
- Graven naar schatten.
- Kleding ontwerpen voor jezelf en je dorpsbewoners.
- Kletsen met je dorpsbewoners (ze zeggen grappige dingen)
- Feest vieren, leuke evenementen.
- En nog veel meer..

Met de wii-versie kan je ook nog naar de stad en je hebt nog veel meer mogelijkheden.
Als je meer wilt weten ga dan naar: http://animal-crossing.nl

Heb jij dit spel ook?
Lijkt het je leuk?

1 opmerking:

  1. Ik vind het zo schattig spel. Mijn vriendin had hem vroeger altijd. Toen speelde ik er wel eens samen met haar ermee op de WII
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je een reactie achterlaat (^-^)