maandag 30 mei 2011

Vaseline Rosy Lips

Hee,Zoals je kunt zien is de lay-out iets aangepast, de achtergrond is anders.
Ik wilde ook graag de witte rand die om de foto's zit weghalen, maar dat lukte helaas niet.
Weet iemand misschien hoe je die weg kan halen?
Maar vandaag weer een review over Vaseline Rosy Lips,















.
Ik draag deze lipbalm vaak overdag, hij geeft een subtiel rood kleurtje.
Dat kleurtje is bijna niet te zien, vooral als je al een beetje rode lippen hebt.

Prijs en verkooppunt: €2,- bij de Kruidvat en waarschijnlijk ook bij Etos.
Inhoud: 20 gram
Geur: de lippenbalm ruikt naar roosjes
Verzorging: het smeert lekker, en je voelt ook echt dat je lipbalm op hebt
Kleur: lichtrood, als het blikje
Verpakking: het blikje is gewoon als altijd, vaseline met een rode kleur.


Hebben jullie lipbalm van vaseline, zoja welke? En gebruiken jullie die vaak?

2 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! Ik heb niets van vaseline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die bruine van vaseline, die bevalt me wel en smells goed (€-€) en is goedkoop.

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je een reactie achterlaat (^-^)