dinsdag 2 augustus 2011

Yes, ik heb crack nagellak

hee,
ik was eigenlijk al een tijdje op zoek naar crack nagellak.
Toen ik hoorde dat Essence er mee zou gaan komen was ik blij,
niet toen ik ze in de winkel niet kon vinden, maarja..
Ik keek dus even in de folder van de DA, en daar zag ik dat ze een Limited Edition hadden.
DA graffiti nailpolish, er stond ook een plaatje bij met crack effect (wat toch meer op een ander effect leek)
Ik heb dus de zwarte en de zilvere gekocht (alle kleuren die er waren)












Ik heb de zwarte crack nagellak over Adore van China Glaze gedaan.
Ik vind de combinatie van deze kleuren erg mooi (^-^)

De crack nagellak van de DA doet het erg goed,
ze drogen snel, geven een mooie crack en ze zijn niet duur.

De crack nagellak is natuurlijk te koop bij de DA, voor €3,-

4 opmerkingen:

Superleuk dat je een reactie achterlaat (^-^)