maandag 1 augustus 2011

Tag Sunshine Award

hee,
ik vond deze tag wel leuk dus heb ik hem overgenomen van Maccia.nl

Wat is je lievelingskleur?
Ik vind lila, roze, goud en zilver erg mooi!
Maar goud en zilver zijn eigenlijk geen echte kleuren, toch zijn ze mooi (^-^)

Wat is je lievelingsdier?
Ik ben gek op katten, maar hamsters vind ik ook erg leuk.

Wat is je lievelingsgetal?
2 en 13, deze brengen voor mij geluk.

Welke parfum draag je momenteel?
Geen parfum, maar als ik parfum draag draag ik meestal Love Etc. van TBS.

Cadeaus geven of krijgen?
Ik vind het beide leuk!

Wat is de laatste oogschaduw die je gebruikt hebt?
Een oogshaduw van Saffron London, onbekend merk.
Een rozebruin kleurtje met shimmer.

Favoriete dag van de week?
Zaterdag, de hele dag vrij, laat opstaan, laat naar bed.

Draag je nu nagellak?
Nee toevallig niet nu.

Wat is je passie?
Tekenen

1 opmerking:

  1. Leuk dat je de tag overgenomen hebt, ik wil denk ik ook nog zo'n 'jezus bandje' kopen!

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je een reactie achterlaat (^-^)