zaterdag 1 januari 2011

Welcome

Hee,
welkom op de vernieuwde site van The Sweet Butterfly!
De lay-out is tijdelijk, er zijn namelijk wat probleempjes met de lay-out..
De sjabloon-ontwerper doet het niet,
en ik wilde eigenlijk de vorige lay-out er op zetten maar dat lukte niet want hij sluit dan niet goed aan.
Er zit dan een wit randje omheen wat ik niet weg krijg, weet iemand hoe je dat verandert?
Deze header heb ik even snel in elkaar gezet, verander ik nog wel.
Alle oude berichten kun je teruglezen op mijn oude site & sommige nageldingen komen terug.
Als de foto daarvan een beetje goed gelukt is..
Ik ga straks wat berichten inplannen, & wat oude berichten op deze site zetten.

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je een nieuwe site hebt. Dat randje kan je weg krijgen door het aantal pixels in je layout code te veranderen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dat je nu bij blogger zit.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oke, dat zal ik proberen als de sjabloon-ontwerper het weer doet.

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je een reactie achterlaat (^-^)