dinsdag 4 januari 2011

Essence Colour & go Choose me

Hee,
Vandaag laat ik Choose me van Essence colour & go zien.
Het is echt een supermooie kleur met allemaal glitters en dekt al in 2 laagjes.
Hij kost maar €1,29 bij de Kruidvat.
Ik ben hier echt superblij mee!
Foto's thesweetbuttefly 008
Foto's thesweetbuttefly 006

Ik had op de andere hand er een vlinder opgedaan, die zie je niet zo goed want daar was ik weer met een glittertopcoat overheen gegaan en heel veel topcoat ;p
Ik heb Essence dry drops gebruikt maar die raad ik niet aan over een dikke laag topcoat. Het word helemaal wittig op de plek van de dikke topcoat, voor de andere nagels was hij wel heel handig.

Foto's thesweetbuttefly 007

1 opmerking:

  1. leuk lakje is dat, misschien wel erop letten wat netter te lakken ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je een reactie achterlaat (^-^)