zaterdag 1 januari 2011

Essence express dry drops

Hee,
Vandaag een review van Essence express dry drops.
Ik ben er best wel tevreden over, maar er zijn ook wat minpunten.


Hoe werkt het? Druppel 1 of 2 druppeltjes met het pipetje (ik weet niet hoe je dat schrijft, verbeter maar xp) op je nagel. 1 minuutje wachten & je nagels zijn droog. Natuurlijk kunnen en dan nog wel deuken in komen want het is nog niet helemaal uitgehard.
Ik vind dit spul echt heel handig & ook is het niet duur. Het is maar €2,- bij de Kruidvat. Jammergenoeg niet bij elk filiaal te koop.

Pluspuntjes +
- Je nagellak droogt heel snel
- Het werkt snel met het pipetje
- Het is erg goedkoop

Minpuntjes -
- Je vingers worden er vet van.
- Als je het over een erg dikke laag nagellak/topcoat doet word het langzaam een beetje wittig. Dat is erg vervelend als je bijv. een figuurtje op je nagellak doet met een dikke laag topcoat. Zie de foto, onder dat witte zat een nagelstickerje met veel topcoat.
Foto's_thesweetbuttefly_032

Ik raad dit zeker aan. Alleen jammer dat het niet over een dikke laag nagellak kan.

1 opmerking:

  1. Ik vind hem zo handig. Ik gebruik hem zo vaak.
    Goed product.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je een reactie achterlaat (^-^)